Rimbursimet e vonuara ose të munguara (nëse ka)
Nëse nuk keni marrë ende një rimbursim, fillimisht kontrolloni përsëri llogarinë tuaj bankare. Pastaj kontaktoni kompaninë tuaj të kartës së kreditit, mund të duhet pak kohë përpara se rimbursimi juaj të postohet zyrtarisht. Më pas kontaktoni bankën tuaj. Shpesh ka pak kohë përpunimi përpara se një rimbursim të jetë i dukshëm në llogarinë tuaj, për shkak të faktorëve që ne nuk mund t’i kontrollojmë (kohët e përpunimit bankar, etj.). Nëse i keni bërë të gjitha këto dhe ende nuk e keni marrë rimbursimin tuaj pas 10 ditësh që kur e kemi lëshuar, ju lutemi na kontaktoni në info@daes.al.
Shkëmbimet (nëse ka)
Ne i zëvendësojmë artikujt vetëm nëse janë të dëmtuar ose kanë defekt. Ju keni 24 orë pasi e keni marrë për të aplikuar për një shkëmbim nëse kualifikoheni. Pas kësaj, ne nuk mund të jemi të sigurt që nuk e keni dëmtuar atë vetë dhe një shkëmbim nuk do të jetë më i mundur. Ju lutemi na dërgoni një foto që pasqyron problemin. Nëse keni nevojë ta ndërroni me të njëjtin artikull, na dërgoni një email në info@daes.al dhe dërgoni artikullin tuaj. Na dërgoni email për më shumë informacion.
Përpara se t’i ktheni artikujt tek ne, ju lutemi lexoni dhe ndiqni udhëzimet e mëposhtme. Ju lutemi sigurohuni që e kuptoni politikën tonë të kthimit dhe sigurohuni që të plotësohen të gjitha kriteret përpara se të na dërgoni fizikisht ndonjë artikull.
Ne rezervojmë të drejtën për të ngarkuar një tarifë trajtimi për të gjitha produktet e kthyera.
Transporti
Për të kthyer produktin tuaj, duhet ta dërgoni produktin tuaj me postë në: info@daes.al (Na dërgoni me email numrin tuaj të porosisë për më shumë informacion). Ju do të jeni përgjegjës për të paguar për kostot tuaja të transportit për kthimin e artikullit tuaj. Kostot e transportit janë të pakthyeshme. Nëse merrni një rimbursim, kostoja e transportit të kthimit do të zbritet nga rimbursimi juaj. Në varësi të vendit ku jetoni, koha që mund të duhet që produkti juaj i shkëmbyer të arrijë tek ju, mund të ndryshojë.