PRODUKTET

Dërgesat dhe Kthimet

Koha e përpunimit vs koha e dërgimit

Ju lutemi vini re se koha e përpunimit (1-2 ditë pune) është e ndryshme nga koha e transportit dhe duhet t’i shtohet kohës totale të dorëzimit. Porositë në përgjithësi zgjasin 1-2 ditë pune për t’u përpunuar plotësisht (kontrolluar, paketuar, dërguar në logjistikë dhe dërguar në zyrën postare).

Pasi porosia juaj të jetë përpunuar, paketa juaj më pas do të merret nga kompania jonë e transportit për dërgim. Një email me informacionin tuaj të gjurmimit në internet do të jetë i disponueshëm në faqen tonë të internetit.

Anulimi I një porosie

Pasi të bëhet një porosi, ne nuk do të jemi në gjendje ta anulojmë atë pas 30 minutash pasi porosia juaj mund të jetë përpunuar tashmë.

Ju lutemi na dërgoni një email në info@daes.al sa më shpejt të jetë e mundur nëse dëshironi të anuloni një porosi që sapo keni bërë.

Kthimet

Na kontaktoni përpara se të ktheni ndonjë artikull. Produktet duhet të jenë në të njëjtën gjendje. Politika jonë zgjat 30 ditë. Nëse kanë kaluar 30 ditë nga blerja juaj, për fat të keq, ne nuk mund t’ju ofrojmë rimbursim ose shkëmbim. Për t’u kualifikuar për kthim, artikulli juaj duhet të jetë i papërdorur dhe në të njëjtën gjendje që e keni marrë. Gjithashtu duhet të jetë në paketimin origjinal.

Rimbursimet (nëse ka)

Pasi kthimi juaj të merret dhe inspektohet, ne do t’ju dërgojmë një email për t’ju njoftuar se kemi marrë artikullin tuaj të kthyer. Ne gjithashtu do t’ju njoftojmë për miratimin ose refuzimin e rimbursimit tuaj. Tarifat e transportit dhe trajtimit nuk janë të rimbursueshme. Nëse jeni miratuar, atëherë rimbursimi juaj do të përpunohet dhe një vlere do të aplikohet automatikisht në kartën tuaj të kreditit ose në mënyrën origjinale të pagesës, brenda 24 orëve nga vlerësimi.

Rimbursimet e vonuara ose të munguara (nëse ka)

Nëse nuk keni marrë ende një rimbursim, fillimisht kontrolloni përsëri llogarinë tuaj bankare. Pastaj kontaktoni kompaninë tuaj të kartës së kreditit, mund të duhet pak kohë përpara se rimbursimi juaj të postohet zyrtarisht. Më pas kontaktoni bankën tuaj. Shpesh ka pak kohë përpunimi përpara se një rimbursim të jetë i dukshëm në llogarinë tuaj, për shkak të faktorëve që ne nuk mund t’i kontrollojmë (kohët e përpunimit bankar, etj.). Nëse i keni bërë të gjitha këto dhe ende nuk e keni marrë rimbursimin tuaj pas 10 ditësh që kur e kemi lëshuar, ju lutemi na kontaktoni në info@daes.al.

Shkëmbimet (nëse ka)

Ne i zëvendësojmë artikujt vetëm nëse janë të dëmtuar ose kanë defekt. Ju keni 24 orë pasi e keni marrë për të aplikuar për një shkëmbim nëse kualifikoheni. Pas kësaj, ne nuk mund të jemi të sigurt që nuk e keni dëmtuar atë vetë dhe një shkëmbim nuk do të jetë më i mundur. Ju lutemi na dërgoni një foto që pasqyron problemin. Nëse keni nevojë ta ndërroni me të njëjtin artikull, na dërgoni një email në info@daes.al dhe dërgoni artikullin tuaj. Na dërgoni email për më shumë informacion.

Përpara se t’i ktheni artikujt tek ne, ju lutemi lexoni dhe ndiqni udhëzimet e mëposhtme. Ju lutemi sigurohuni që e kuptoni politikën tonë të kthimit dhe sigurohuni që të plotësohen të gjitha kriteret përpara se të na dërgoni fizikisht ndonjë artikull.

Ne rezervojmë të drejtën për të ngarkuar një tarifë trajtimi për të gjitha produktet e kthyera.

Transporti

 Për të kthyer produktin tuaj, duhet ta dërgoni produktin tuaj me postë në: info@daes.al (Na dërgoni me email numrin tuaj të porosisë për më shumë informacion). Ju do të jeni përgjegjës për të paguar për kostot tuaja të transportit për kthimin e artikullit tuaj. Kostot e transportit janë të pakthyeshme. Nëse merrni një rimbursim, kostoja e transportit të kthimit do të zbritet nga rimbursimi juaj. Në varësi të vendit ku jetoni, koha që mund të duhet që produkti juaj i shkëmbyer të arrijë tek ju, mund të ndryshojë.

 

Keni nevojë për ndihmë?

Na kontaktoni tek info@daes.al për çdo pyetje apo paqartësi rreth dërgesave dhe kthimeve.